Back from LA


Sweet weekend. Jag har varit på Robertson Blvd, Hollywood Blvd, Rodeo Drive och sett Hollywood skylten. Jag har sett två kända ansikten men bara b-kändisar som jag ej kan namnet på. Jag har inte blivit insläppt på up scale klubben Les Deux, utan fick fortsätta till Kress och Vice som var minst lika bra. Jag har shoppat på kitson där Paris och Britney handlar ALLTID. Har gått förbi The Ivy där kändisar alltid käkar men såg ingen. Jag har strosat på Santa Monica Promenade. Druckit massa starbucks, ätit god mat och njutit av värmen. Blivit sminkad av Ash,eriks gf på the Grove där apparently Rihanna ska vara hela tiden.Har sett stjärnorna på gatorna, massa fina pojkar, vackra människor. När jag får kameran att fungera ska jag visa er med ett mer utförligt inlägg.
I like LA a lot, fick dock ej känslan att här skulle jag vilja bo men jag gillade staden. Nästa gång ska jag bege mig upp i bergen och leta upp the stars! EN redig kändis måste jag se under min vistelse här på västkusten. Jag körden även bil INNE i LA och hela vägen hem. Sexfiliga motorvägar(brush ur shoulder off:) Sen har jag också kommit fram till varför jag tenderar att gillar mörkare killar och foreign boys, men det ska jag inte skriva om här!

Tjolavippen, nu ska jag på lunch!

Ciao

Kommentarer
Postat av: jenny

da far du beratta det pa tel sen! :)

2008-08-06 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0