Can´t help but listen to u

Jag har återupptäckt Darren Hayes. Jag brukar komma tillbaka till hans musik då och då under åren och förra helgen när vi körde till LA hade vi lagt in "Affirmation" på skivan och det fick mig att ladda hem alla andra låtar. Han e fantastic och musiken är wonderful.

Speciellt hans versioner av "Can´t help falling in love" och "I´m lost without you"
Det är en långsam dag på jobbet idag, har inte många uppgifter att ta tag i, dock ska jag göra en lista på vad jag kan göra under resten av veckan, kanske håller mig lite sysselsatt iaf. Ieftermiddag ska jag slutligen ta tag i mitt hår. Har väntat länge nu med att göra det mindre gul/vitt med rädsla för att det blir grönt. Men here goes nothing, lika bra att ta tjuren vid das horn, nicht?

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

ja jag jobbar verkligen ihjäl mig här på jobbet idag... NOT. vad e de du skriver på konsulatets hemsida? nån artikel man kan få läsa eller? jag har så sjukt tråkigt.. blää.. å inte går de å varken blogga eller kolla mailen lr facebook. Vissa sidor är blockerade här nämligen snyft men de e ju tur att jag kan kommentera iaf=)

2008-08-12 @ 15:05:45
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: emelie

FYI darren Hayes sanna... i have no comments Lyssnar din medpraktikant oxå på han lr? haha ja de e ju tur att d inte va de där långhåriga tyskarna som kom tillbax. MOHAHA

2008-08-12 @ 15:07:23
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: jenny

Eme, du kan inte jamfora darren hayes och the kelly family (fraga mig inte varfor jag ens vet vad de heter^^). Darren hayes ar perfa for bilfarder...och det mesta annat! :)

2008-08-12 @ 17:31:14
Postat av: jenny

...och kelly family ar det inte.

2008-08-12 @ 17:38:53
Postat av: Sanna

Just det Eme, ge dig inte på Darren, fine att du ger dig på Kelly Family men not DARREN;)

2008-08-12 @ 18:47:29
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0