Coronado

Ella sa till mig igår att jag borde ta mig till Coronado Island här i San Diego. Senare samma dag sa E och N att de skulle ta sig dit så jag hängde på. San Diego skyline är fin, not as NYC Skyline men ändå, fin.

Jag gjorde håret igår och jag är relativt nöjd med resultatet, ni ser ju på kortet att det är guldblondin jag kan kallas nu. Kommer att fixa slingor nästa vecka så blir det mer levande. Att man ska behöva göra allt själv, SUCK:)
Jag ska ärligen säga att jag har inte supermycket att göra här på konsulatet men jag har gjort en lista nu på saker jag ska göra så resten av veckan kommer bli mer uppgiftsspäckad. Jag har www.swedishcenter.org som jag sköter och uppdaterar, kommer bli fler uppdateringar in the near future. Sen kommer vi skapa en ny hemsida inom en snar framtid så det kommer bli mycket jobb med den.
Idag ska jag leka guide åt en kompis lillebror och hans polare som är på besök. Det är lugnt på aktivitetsfronten.

Lata

CIao

Kommentarer
Postat av: Ella

Inte mycket som slår NYc men ganska sött ändå:) eller:)

2008-08-21 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0