Dancing roach!

Så har dansen börjat. Cardio Strip Dance. Här gällde det inte att vara blyg. Det var upp och ner, kasta med huvudet och se så sexy ut som möjligt. I loved it. Använde muskler jag inte använt sen senaste danslektionen. Stretchade ut och kom ihåg den dagen då gå ner i spagat var småpotatis,Well om en vecka är jag tillbaka där jag var innan. Nu när jag vaknat upp och insett varför jag dansar(cuz its the best thing in the world) ska jag leta upp fler lektioner. Vill dansa mer!!!

Igår efter dansen fick jag lust att se film. Jag brukar oftast avsluta kvällarna med mina böcker, slukar ju dem en efter en men igår blev det film. "Whi did I get married". Smårolig och småsorglig film om fyra par som ifrågasätter sina äktenskap. Jag gillade den men med min speciella filmsmak så kommer säkert ingen annan gilla den,förutom Benne då. Han gillar också Stomp the Yard och alla andra filmer jag får slack for. Well now we are two iaf;)

Runt tolvsnåret hörde jag hur Erik började röra sig i badrummet och kom ut i köket, kallsvettig. Något hade hänt, jag såg det i hans blick. (Okej då, jag hade inga linser så han sa att något hade hänt.) Han hade hittat en KACKERLACKA i badrummet!!!!!! Som den man han är tvekade han, ville fly men slog sig på bröstet, släppte ut en grymt och killed the damn raoch! GOOOOD JOOOOB! URK för roaches, nu gäller det att saneringsgubbarna kommer, ASAP!
Eventful monday, indeed!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fan vad kul! Jag vill också börja med den dansen ;)

2008-08-26 @ 21:04:55
URL: http://petitemikaela.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja, det är ett härligt litet rum på studentgatan jag lever i. Hade tur och fick ett nymålat när jag flyttade in och jag trivs väldigt bra. Kul att du tyckte det såg mysigt ut. När man bor så här tycker jag man bara får kommentarer om hur litet det är och inte hur det faktiskt ser ut. Så tack så mycket=) Kram!

2008-08-26 @ 22:12:52
URL: http://detail.blogg.se/
Postat av: emelie

shit, kackerlackor i lägenheten.. de e ju nästan lika illa som en mutant mal.haha

2008-08-27 @ 07:32:58
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0