Down but its workin its way up

Okej, jag sörjer fortfarande mitt hår. Varje gång jag tittar i spegeln blir jag nästan lite tårögd. MEN jag vet ju att jag kan fixa till det, antingen med silverschampoo hos A i eftermiddag eller med en toning på söndagkväll. Så egentligen behöver jag inte sörja..men man gör ju det ändå lite grann.
Anywhoooo, det är bara typ tre timmar tills vi börjar vår roadtrip till LA! Vi(mest Erik) har knåpat ihop en skiva som vi ska lyssna på, jag har tidning och bok och snacksen ska Erik hämta hemma när han plockar upp visiterande vännen. Ska bli spännande med LA, indeed.
Medan jag är i LA så kan ni få hålla till godo med denna mannen så länge!


Ciao

Kommentarer
Postat av: jenny

En riktigt MAN, nagon som inte kan brytas om man rakar rulla pa honom ^^ mmm me like!

2008-08-01 @ 22:49:25
Postat av: emelie

visst e han en hottie men lite väl stor. tydlgien hade jag gått runt hela förra lördan å sagt: "alla e så muskliga. fy va dom e muskliga" väldigt underligt iom att jag vill ha muskler hahaha

2008-08-02 @ 16:39:45
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: sanna

naa men eme har du lamnat muskulosa killar rule klubben? hahaha jo visst e han stor men hellre det!

2008-08-02 @ 19:06:29
URL: http://zansi.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hoppas du haft en bra helg i the city of Angels. Kram

2008-08-03 @ 16:05:37
URL: http://veronicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0