Goin back to LA

Finally Friday. Vi inledde dagen med att svänga förbi Starbucks vilket resulterade i att vi var tio minuter försenade, aja baja:)
Om tre timmar åker vi till LA. Det ska bli roligt att komma dit igen. Jag ser fram emot att se ta emot mina tre musketörer och visa dem LA och allt som finns där. Man hör om tjejgäng som gjort roliga resor över världen men jag och mina flicks har aldrig gjort något sånt. Därför hoppas jag innerligt(no pressure ladies;) på att E,J och S masar sig hit i dec så vi fyra kan go wild and crazy en sista(maybe) gång innan alla ska börja jobba och vara allvarliga å sådär! Eller vad säger ni ladies?

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag ett ryck. Jag gjorde matlådor till mig o E, jag strök mina skjortor, städade undan all tvätt och diskade och hade mig. Jag kommer bli en excellent flickvän/fästmö/fru till min framtida Pojkvän/fästman/fru, u know it! Jag övar mig flitigt på E och han verkar uppskatta det hehe, who wouldnt;)

Ha en bra helg y´all

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0