Hade det inte..

...varit coolt att gifta sig den 080808? Eller 090909? Nej 101010 slår bäst. Det ska jag minsann satsa på, ett bröllop den 10 oktober  2010. Höstbröllop. Sweet. Jag vet ju redan hur min klänning ska se ut, size på bröllopet och hela faderullan. Vi alla vet att det saknas en groom men who needs one när alla andra detaljerna är på plats? Om någon av mina vänner går i giftastankar och av någon anledning bestämmer sig för att ta mitt datum, så I will kick ur cute litle a¤¤ mohahaha. Det är en superbt bra dag idag, haft lite att göra på jobbet och ska i eftermiddag läsa min superbra bok vid poolen medan tvättmaskinen tvättar och erik dammsuger hehe, take a hint darrlin! Nejdå det ska jag göra, det är städar och tvättar dag!

Klubben vi var på.Kress. Parkeringen. NAJS

Ikväll blir det film och popcorn!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Veronica

101010, det hade jag också tänk. Tänkte på det redan förra året då vad klart 070707 var så populärt. Då tyckte jag det var gott om tid....men oj det har alltså redan gått ett år sedan dess. Och en groom ja...jaja, nu var det ju iaf två år tills deadline :)

2008-08-06 @ 05:44:51
URL: http://veronicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0