HT 2007

Kom och tänka på förra hösten när jag låg här och tittade på Iron Man. Det var mig en helsikes bra höst. Jag pluggade, jag jobbade, jag tränade som en dåre, jag gick ner i vikt, jag hittade en ny frilla, jag mådde bättre på alla plan efter den sköna sommaren i Paris. Allt bara kändes och var super, så känns det iaf nu. Det var Tyskland, det var 50 cent, Otten, det var juldagen, nyår, bra kurser i Öret, roliga fester och mysiga middagskvällar. Jag tror minsann att det var den bästa termine någonsin i Öret.
Jag var så otroligt företagsam och uppe tidigt varje dag, pigg och glad. Den personen försvann under våren och jag vill hitta henne igen. Det är mitt mission för september- hurtiga, pigga och coola primadonnan från hösten 2007,where u at?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

du finns kvar. tycker jag.

saknar dig. ps. jag träffade Thuresson ute i båstad förra helgen. ds

2008-08-30 @ 11:19:23
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0