LA news again:)

LA var coolt. Galen som jag är i kändisar fick jag besöka flera av de ställen jag sett Brittan und the andra exita.'
Efter inköpet på Kitson tog vi oss till Starbuckset som förmodligen massa celebs varit på och där fick jag mina första frappe detta året, min nya favorit, Mocha Frappucino Light,
Jag fick även se(som jag skrev i tidigare inlägg) stjärnorna och givetvis hittade jag mina favoritstjärna

Det var himla skoj att få komma dit och E är som vanligt underbart sällis. Fick även se mig den sötaste killen jag sett sedan jag kom hit. Första starbucks, där stod han i kön och vi log lite fånigt mot varann, hihi lite roligt med flörtande ändå:) Idag åkte Eriks kompis hem och imorn kommer nästa och vet ni vad? Han har precis varit och köpt lösgodis till mig!!!!! Så på fredag får jag gotta till det med mitt älskade godis, det är typ det enda jag saknar med  Sverige! min healthy month går mycket bra, är dock pank som en kyrkråtta. Så jag kommer följa med på aktiviteter som E och N kommer göra men jag kommer inte spendera en dime. I helgen ska vi tillbaka till Outletet vid mexikanska gränsen. Ash och N ska shoppa, erik och jag ska sitta med varsin bok på Starbucks, vi har ej råd. Sen ska vi ställa bilen och gå över till Mexiko och käka middag. Känn på den! PÅ kvällen blir det amerikansk football, ska bli skoj att se!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

what a lovely life u r living darlin! Ser ut, och later underbart nice! kramar

2008-08-06 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0