Listor i all sin glans

Jag gör som min vän Eme och lägger in en lista!

Bäst:
Eftersom min sommar var från den 7 maj till den 27 juni så var det helt klart sista veckan med mina vänner i Båstad som var höjdpunkten!

Sämst
Att behöva åka ifrån dessa underbara dagar/vänner som jag spenderade precis innan avfärd till San Diego

Längst
Resan till San Diego, Väntan på festen.

Kortast
Festen- kändes som om den var över innan den började!

Roligast
Pivot, alla andra saker vi skrattade åt under den veckan. Kommer inte ihåg om jag hade fler moments of fun.

Tråkigast
Den hårda träningen och matkosten jag höll under hela tiden hemma.

Sommarens låtar
Neyo- Miss Independent
Rihanna- Distrubia
Chris Brown - Captive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0