Midnight blog

Jag vet inte varför men sedan jag kom hit har jag blivit så fokuserad på att jag är singel. Och att jag inte vill vara det. Har egentligen inte funderat på det så mycket innan eftersom man haft massa på gång och förestående resor och annat. Kanske är det bara något inom mig som säger att nu är det dags men då blir det jobbigt för nu ser jag varje kille på gatan som potentiell pojkvän. Jag brukar normalt inte tänka så och vill absolut inte gå runt och fokusera på det, finns tusen andra saker att lägga ner tid och ork på eller hur?
Det blev inget zoo idag utan beach,tvätt och utgång. Drog mig dock hem tidigt från Stingaree, popcorn och min underbara bok får bli underhållningen istället.
Imorn har jag gjort två månader av tiden och praktiken här i San D. Jag trivs fortfarande superbt bra, danslektionerna startar denna veckan, ska leta upp en kurs att läsa på nätet, samt ett gym eller simhall. Vill sysselsätta mig mer. Då kanske tankarna försvinner och även pressen att man "måste träffa någon". Fast vad vet jag....:)


Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

shiiit asså att man måste jobba ihop med idioter. det borde vara förbjudet!

2008-08-25 @ 14:46:21
Postat av: Anonym

pusspannkaka. idag ska vi inte gå till ICATybble i regnet och köpa 5 bitar lösgodis och avsluta med en stor te med honung i. dock hade det varit livskvalité på den akten.

love.

2008-08-26 @ 12:54:06
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0