Mina två första jobb

inför våren har jag sökt idag! Jobben finns i New York City. I know I know, jag tillåts inte att arbeta i USA om jag inte har ett visum vilket jag inte kommer om inte företaget sponsrar mig eller jag gifter mig en amerikanare. MEN jag ville se vad jag får för svar. Det enda jag förlorar är tiden jag lägger ner på att skicka ansökan, right? Ska också om någon månad eller så ta tag i Paris jobben. Har ju min lilla idé om hur jag ska gå tillväga där.

Det blev mycket att göra idag på min ensamma dag och jag trivs alldeles förträffligt med mina arbetsuppgifter. RInga samtal, kontrollera passuppgifter, skriva pressmeddelande, hjälpa virriga svenskar och tjattra med J på kontoret bredvid. Jag vet också vad jag ska söka för sorts jobb inför nästa år och it.feels.great. Nu ska jag leta vidare efter liknande jobb att söka i NYC, kanske kanske något av företagen inser att min kompetens, underbara personlighet och charm inte går att låta glida dem genom händerna....I girl can dream right?

Så fort jag kommer hem blir det att ta tag i barret, det har börjat gulna lite känns det som så det är dags att ta tag i det, eftersom mina färglinser gör mina ögon mörktmörkt bruna ser det ut som om jag har två hål mitt i ansiktet surrounded by gult svinto, hehe. I sight for sore eyes, for shizzle.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Cristopher Benitah

CRISTOPHER stavas det sanna

2008-08-08 @ 09:01:43
URL: http://cristopherbenitah.com/blog
Postat av: jenny

du utelamnar sa mkt som jag vill veta! :) Vad ar planen for paris och vilka sorts jobb ar det du vill soka?? Hoppas det gick bra med barret, kram

2008-08-08 @ 12:26:36
Postat av: emelie

ja jag håller med jenny.. sjukt nyfiken vad e d för jobb? kan du inte fixa ett till mig med nu när du är ändå håller på. Jessi ska åka till staterna inatt... ni kanske springer på varann i LA eller nått.haha kram

2008-08-08 @ 12:32:11
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0