PUH,...

varje morgon har jag typ 20 bloggar att gå igenom innan jag kan sätta igång med rediga sysslor, för bloggarna kommer ju givetvis först;) Hittade Gynnings blogg idag vilket gjorde att jag lade till den på listan och ännu några minuter till min dyrbara morgontid.
Alla serier på tv startar nu i USA och än sålänge har jag dessa som jag ska följa:
Lost
Heroes
Californication
Entourage
Dirty.Sexy.Money
Grey´s
ER
Desperate Housewifes
Private Practise
Making the band 4
Whoaw! WHOAWH! Hur ska jag hinna med allt. Erik har snackat om att skaffa TiVo så att vi kan tivoar dem och sen se dem whenever we want. När jag ser listan känns det som en bra idé.
Jag skrev häromdagen att jag ej kan bo i ett land utan svenskt lösgodis, men kom idag på att jag nog inte kan bo i ett land utan Starbucks. Pust stånk och stön, det blir i såfall Köpenhamn, det finn starbucks men också en bro som tar mig till Malmö snabbt för en lösgodisfix.
Faaaaaast när jag läser veronicaw.blogg.se om livet i NYC får jag sjuk abstinens och vill bo där mer än någon annanstans. SUCK, life is hard. Njaeeeeeee
Idag är det E som har gjort matlådor och han har ej provsmakat maten innan. Så om en timme blir det att våga sig på dem. Scary.
Jag har äntligen efter 2 månader fått in mina skattepengar på mitt konto och kan nu unna mig att leva lite mer. Så imorgon ska jag go wild and crazy och göra BÅDE pedicure OCH manicure!
Livin life on the wild side.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Niclas

Starbucks är kung, har haft ont i huvudet i snart en vecka av Vivanno-abstinens ;)



Miss you over there...

2008-08-23 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0