Sanna the crawfish!

Som uppföljning på förra inlägget så har jag bestämt att det är dags för andra bullar. Ima go back to the 2007-primadonna! Så idag gick jag till gymmet och joinade och imorgon startar vi! Förhoppningsvis kommer det finnas många fina Jasons att titta på under träningstiden:) Sen gick jag och fick pedikyr och med redan fina händer och nu fötter kan jag nu starta det nya Primadonna-livet! Garderoben är rensad och tvättmaskinen rullar för fullt. Solen skiner, har massa filmer att se ikväll.

Igår var det Crawfishparty kombinerat med B-day party för Susanna. Det var längesen jag åt kräftor men det var gott! Gott vin,bröd och trevligt sällskap. Några visdomsord och fina kpomplimanger gjorde kvällen än bättre.

Imorn är vi som jag sagt lediga så det blir gym och sen ska jag bli brun! Två månader här och bara halvbrun, har ska det stekas!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

shittamojja det är en kvinna här som bara gnäller å gnäller å gnäller! hela tiden så låter de: jag kan inte jobba som det för jag har ingen utbildning... å då svarar nån: men det är ju bara att börja plugga. å då sätter männskan igång med sina undanflykter och gnäll. Jag blir GALEN på att lyssna på henne så nu gick jag ifrån fikat å satte ej å uggla framför datorn. haha

2008-09-01 @ 14:37:33
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Blev det något zoo idag? Ser ut att ha varit en trevlig helg! Tittar på det bästa sex and the city avsnittet någonsin: "If I would have known you weren't serious, I wouldnt have made LOVE to you like that" hahaha kommer du ihåg? Avsnittet vi såg ca 500ggr i paris 2004! Hoppas allt är bra! Sofia och jag söker flygbiljetter för fullt :) Kram

2008-09-01 @ 23:46:34
Postat av: Sanna

Hahahahahahahaha ja gud ja JAG KOMMER IHÅG!!! Wunderschön!! Ni är välkomna när ni vill, före jul, efter jul hur ni vill!!!! KRAM

2008-09-02 @ 00:14:32
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0