Sing ur heart out!

Downtown finns det ett ställe som heter Shouthouse. Tredje gången vi var där igår och det blir bara bättre och bättre. Bra musik, folk sjunger med, dansar med och önskar låtar av de superba pianisterna. Med tre öldrickande pojkar satt jag där och smutta på mitt vin(jag körde) och sjöng med. Efter två öl(de heter BAB-big ass beer) började pojkarna sjunga allt högre och som de höll på. Jag skrattade så jag nästan trillade av stolen. Det sägs att ju mer man skrattar desto längre lever man, well så som jag skrattat dessa två månader jag varit här så kommer jag bli 111 år. Det blir svårt för min nästa roomie/boyfriend att få mig att skratta lika mycket som Erik gör. Sen har vi B med sin underbara sopranröst som fick folk i publiken i lokalen att vända sig om och undra vems katt man ströp, lawd.

Äntligen fredag och IKEA, Marabou,filmkväll och tvätt stundar efter jobbet. Imorn ska jag ut med en pilottjej och dricka drinkar och Zooet ska få sig ett besök. På söndag har jag inga planer. Najs.

Have a good weekend y´all!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Benne

Mobbar du min sang?

2008-08-23 @ 10:14:20
URL: http://cristopherbenitah.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0