Two months and counting!

En sak är säker. Man ska inte blogga efter 9pm. Nope not at all. Man skriver så mycke känslomössigt bullshit att man blir lite mörkrädd hehe. Pojkvän, vem vill ha det lixom;)
Back at the Consulate, busy as ever med ny hemsida som ska fixas(ftf rädd men min räddning i form av B gör att känns lite bättre), två artiklar som ska skrivas och en inbjudan till ett möte den 10 september. Men det är kul att vara busy busy.
Ikväll börjar danslektionerna vilket ska bli spännande! Annars är sista veckan i Augusti planerad till en ännu en lugn vecka.
I alla bloggar hemma bloggas det om regn,höstplaner, skolstart och jobbstart och dylikt. Så känns det inte ALLS här. Varje morgon rapporteras det om högre temperaturer som komma skall, solen skiner, folk pratar om den stundande sommaren och för oss som redan jobbat två månader känns det inte alls som om hösten står för dörren.
Jag gillar hösten normalt sett. Det är då jag startar mina listor, my umpteenth time to start a new life, äta nyttigt, ny träning och allt annat men denna hösten kommer inte blir normal. 40 graders värme i september-oktober är la inte normal höst.
Men jag ska göra det till höst så mycket jag kan. Jag ska shoppa höstkläder a la San Diego-style. Dvs Bikinis!! Hehe Sen ska jag göra listor, u know me the list-girl;)
Nu ska jag gå tillbaka till min kämpande med nya hemsidan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

härligt med värme=) här börjar de banne mig bli kallt även om solen skiner. buhu.

2008-08-26 @ 07:36:54
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0