Back and tired

Att man kan drömma om de mest hemska saker. Jag vaknade upp vid sex-tiden, gråtandes. Det var en hemsk dröm och tyvärr verklig men jag lugnade mig när jag insåg att det inte var sant. Jag drömde typ exakt samma dröm sex år sedan då jag var i USA senast. i wonder why...
LA var lika bra denna gången, jag och Ash tog en startour och fick se finfina hus.

VI käkade på restauranger, körde förbi Viper Room, House of Blues och Il Sole, kändistäta hak. Vi bsökte Glendale utomhusköpcenter där jag fick shoppa på H&M. På hemvägen besökte vi en mormonkyrka, nog den finaste jag sett to date.

Det har varit trevligt att ha Eriks vänner här men det är extremt skönt att nu vara själva. Att bara komma hem och bara vara. Det har ju varit lättare för mig än Erik men ändå. Denna veckan ska jag inte göra mer än ligga vid poolen, läsa min bok "En halv gul sol" mycket bra än så länge, E & J, tror den kan vara något för er! Kolla OS och jogga på stranden. Inte ett knop mer än det.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0