Okär OS-tittande sömmerska

Jag har inte varit kär sen 2003. Detta kom jag på under tiden jag satt och tittade på OS igårkväll. De jag träffade efter amerikanen var faktiskt inte kärlek även om jag tror att jag ville att det skulle vara det och låtsades som om att det var det. Men no, jag har varit kär en gång and thats it. Och ska jag vara ärlig, så vid 25 års ålder hade jag kanske hoppats på att få uppleva den känslan åtminstone två gånger. Men som alla säger, det kommer när det kommer, man ska inte leta upp kärleken, den kommer när du minst anar det. Yeah well, så som jag flyger och far över jorden så är det banne mig bäst att kärleken hänger på för slowmotion är inte min grej;)

Jag spenderade kvällen ensam igår. Erik såg hela tre filmer på bio igår, crazy den mannen men kan man smyga runt inne på en bio och se två gratis filmer så klart man ska göra det! Jag lagade mat, kollade OS och Making the Band (P.Diddy är ju helt konstigt galet weird) Det finns så många snygga killar som lyckats ta sig till OS(eller tycker jag dem är snygga för att de är så duktiga?) Nåväl underhållning är det ialla fall, OS!
Det är kul att få se OS ur en amerikansk synvinkel. Det är såklart stort fokus på de amerikanska stjärnorna men även på Usain bolt och faktiskt var det mycket fokus på Susanna Kallur som de uttalade Kalår, man fick se alla hennes lopp och också diskussion om hur duktig hon var osv. Skoj. Dock har vi ju ej gjort något bra OS hittils vilket är mindre roligt.

Ikväll ska jag sy. Två av mina kjolar har gått åt pepparn och den ena kan jag fixa själv. Så sy, städa och OS. Både jag o E har bestämt oss för att ta en lugn vecka och poolen/solen tar hela eftermiddagen.

Håller på med ett Event här på Konsulatet vilket är skoj så Ima get back to that!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0