Reinvention

Så var man ensam på kontoret idag. Igen. Haha. E firar ett årsdag med sin tjej så han tog ledigt. Inta bara därför men också för att umgås med polaren som är här. Så jag håller ställningarna här själv. Funkar bra. Ni ser ju att jag hinner blogga:)

U always want what u can´t have, right? Jag vill mer och mer för varje dag som går bo kvar i landet men då det är nästintill omöjligt att få ett visum så kommer jag med all säkerhet få lämna landet någon gång i januari. Och bara för att jag inte får vara kvar så vill jag ju givetvis det. Y´all know how it is. Men jag ska försöka med att ansöka om arbetsvisum och kanske kan lura någon arbetsgivare att sponsra mig. Blir det inte så, så är det Paris som får bli min nästa hemstad. Jag.vill.inte.bo.i.Sverige. Jag vet vad det är som gör att jag trivs så bra utomlands, far away från mitt hemland, och varför pina sig och bo någonstans där man inte trivs, eller vad säger du Eme?? Haha

Eftersom denna månad varit fokuserad på träning och rätt kost så blir det annat fokus nästa månad, jag funderar på att ändra frisyr och såg dessa bilder

Kanske hade någon av dessa frisyrerna varit något? Mitt hår har ju en mörkblont/guldton nu och jag har kommit på att när jag var sådär blond så försvann mitt ansikte men nu ser man ansiktet än håret, yes jag har en del att grubbla på i mitt liv kan jag be att få tala om:)
Anywhoo, eftersom jag reinvent my closet, har blivit så brun och fin så hade en ny frisyr varit gräddet på moset.
Imorn bär det av till LA (som jag nämnt tio ggr je sais). Jag och Ashley ska åka moviestars touren och se alla kändisarnas hus och sen ska vi shoppa i Glendale, där det finns ett asbra H&M enligt säkra källor. Det känns lite som om att komma hem när man är på H&M och jag behöver handla billigt nu och H&M rules. Ska jag göra resor under hösten får man spara in på kläderna. Typ.
Den vita klänningen jag hittade i Santa Monica är ett minne blott, hittade en annan blå med söta vita knappar på Macy´s här i San D som jag slog till på. Den är mycket snyggare men kräver att jag inte äter en enda burgare de närmsta 3 veckorna haha. Och vi som ska prova In & Out Burgers i helgen..shoot.

Jag ställde den frågan häromdagen, mest till den som ville svara. Hur klarar sig alla kedjorna här? Carl´s Jr, Fat burger, In & Out Burger, MCdonalds, Burger King, Jack in the box och tio andra. Alla har de samma koncept? I don´t get it.

Nu ska jag jobba vidare på Event Calendar-listan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Benne

Det ar ju super enkelt. Dom koper tomt sen kommer folk dit dar det ar narmst.. svarare fragor kravs from nu!

2008-08-16 @ 06:30:35
URL: http://cristopherbenitah.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0