Woah hold up!

Woah hold the phone. Did u just go there, OH I went there. Big time. Mitt favvouttryck för tillfället, det är så roligt! Ja se såhär roligt har vi det på konsulatet! Eftersom vi upptäckte en kackerlacka i lägenheten igår så blev det till att städa järnet igår så inte smutsen drar dit fler. Som belöning fick vi ju Tacos på PB bar & grill och fint sällskap så man får la inte vara för bortskämd. Två nya svenska tjejer joinade oss, mycket trevliga!
Jag slösade ungefär två timmar på kommentaren jag fick igår men jag vet innerst inne att den sades för att göra mig ledsen. Vad som är tråkigt är varför personen vill såra mig. As far as I know, så har jag alltid varit god och snäll mot denna person. Nåväl, onsdag och snart har halva veckan gjorts. Det är jäkligt najs, snart helg igen!

Arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0