Who dares to?

Min vän micela.blogg.se skrev idag om något hon läst i en bok, nämligen att man borde se på sig själv som andra ser på en. Men hur vet man då hur andra ser på en? Ska man våga sig på att fråga sin omgivning och kommer dem i sin tur säga sanningen? Det skulle nog vara skoj att be sina vänner säga exakt hur de ser på en....Frivilliga?Haha

Idag har varit en riktigt bra dag på Konsulatet, jag har jobbat med Eventet vi planerar för den 23 september, sett Usain Bolt överlägset ta guld, snackat med de nya praktikanterna på handelskammaren, ätit god lunch, läst massa roliga bloggar och startat projektet med nya hemsidan Vi lyssnar även på Sverige- Frankrike matchen på radio samt att jag får rapporter från en fransman via MSN, får inte missa en enda detalj:)

Om en timme är det sol i bokform och på himlen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

baaah kan du inte använda mej till nått. jag behöver nått kul å göra. kram

2008-08-21 @ 18:32:59
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oss Emellan - Mellanmänsklig kommunikation av Richard Dimbley och Graeme Burton!

Enjoy babe.

Sweet love

2008-08-21 @ 19:40:25
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0