Back to my old self again:)

Efter att inte ha fått promenera ordentligt sen jag lämnade Sverige plus att jag har haft några dåliga dagar så bestämde jag mig för att trotsa isen på gatorna och ge mig ut. Det gick bättre än jag trott jag gled bara ned för en och annan backe.Solen sken, bilarna släppte fram mig och jag hade bra musik i öronen. Någonstans under promenaden släppte den dåliga sidan och gled av mig och nu känner jag mig nästan som mig själv. Irritationen är borta och jag kan med glädje se fram emot måndagmorgon.

image381
Trots allt så var fredagskvällen den roligaste på länge, och jag vill ej förstöra min vistelse här med att deppa ihop så nu rycker jag upp mig. Over and out.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0