Don´t wanna go home.

image360
Idag bestämde jag mig för att ta lite Sanna-quality time och gav mig av till the mall. Väl där strosade jag runt och försökte hitta något att ha på mig ikväll. Då slog saknade av HM till. HM är ju perfa när man behöver en billig top för en kvälls övningar, för det finns verkligen NADA på detta mall. I vimlet stötte jag på de två svenska pojkarna ich tillsammans tog vi oss te Starbucks och skvallrade lite.När alla inköp var gjorda var det bara att ge sig av hem. Men känslan jag har är att jag vill inte åka tillbaka till Sverige. Inte ens till Europa.Jag vill inte heller bo kvar här i Fredericton men jag trivs så oförskämt bra. Den enda perioden jag kan jämföra detta med är Paris 2004 som var sjukt bra med. Den enda anledningev varför jag skulle flytta hemåt eller nära hem är ju min kära familj och mina bästa vänner men fångar jag nummer 8 i hockeylaget så ska jag se till att han blir proffs i NYC eller något. Tyvärr men då stannar jag nog:) Trots att min stora kärlek befinner sig i Europa(Paris) så kanske jag får lägga den kärleken på hyllan ett tag??
Vi får la se...Jag har iaf TRE LÅNGA(hoppas jag) månader kvar i Kanada. Nästa helg ska vi följa med Sheena till hemstad och sen köra över till the US och shoppa! Ska bli skoj! Nu ska jag fortsätta njuta av mig lediga lördag med US weekly, en yoggi och äpple!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0