Grumpy is the word

Det är typ såhär jag sett ut de senaste dagarna. Huvudvärken vägrar släppa och halsen var sämre imorse. En viss person vägrar vara tyst och acceptera att vi inte är morgonpigga och vill prata och vi försökte med snäll ton men det enkla meddelandet gick tyvärr ej fram. Mid term om en timme, sen lunch och sen fixa naglarna. Sen ska jag krypa ner i sängen och kurera mig igen. Ska vi nu ge oss iväg nästa vecka, ska jag minsann ej vara sjuk. image389Eftersom jag är grumpy så får jag också vara negativ. Har ända sen förra terminen jobbat stenhårt på att vara Miss positiv men ibland pallar jag bara inte och vill bara ösa ur mig allt jag håller inne. För det finns ju andra i min närhet som inte verkar bry sig om att de uppfattas som negativa så varför ska jag bry mig egentligen? Fast nu gör jag det, så bara en snabbis:)
F¤¤¤¤¤ skit mat som vi får har, aldrig tillfälle att träna ordentligt, vardagen är tråkig och k fattar ju nada, men who cares, jag lägger ner! USch vad det är tråkigt att vara grumpy, livet känns så jäkla tungt! Nåväl, jag ska gå och göra bra ifrån mig på provet, sen äta äcklig lunch och sen ta promenix te Köpcentrum för some Nails!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

MOHAHA snacka om psykbryt! Du får gärna maila ett aggromail om du vill. lycka till med tentorna. kram

2008-02-26 @ 22:05:00
URL: http://browni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0