Nyttiga så det ryker!

Ny vecka men denna vecka kallar vi NYTTIGA VECKAN. Det har gått fem veckor med denna maten och man blir inte precis muntrare av den. Samma utbud och onyttigheter till höger och vänster. Så nu är det sluss med bagels(iaf tre om dagen!!), slut med French vanilla(Hortons) och Vanilla Latte(starbucks), slut på kakor till lunch och sluss på kvällsfika bestående av kex eller vad som än finns att komma åt. Det kommer nog hålla i ungefär tre dagar för på torsdag är det ju alla hjärtans dag och då ska mitt lösgodis arriva har E sagt...På fredag är det Fest/Bal så då lär det bli drickat igen...börja tröttna på cranberry/Vodka nu allså. Men är man snål så är man:)
Men nyttiga måndagen har gått bra så det är la bara att fortsätta.
Det finns en del negativa vindar som blåser runt om oss vilket är galet trist då de flesta av oss trivs som fiskar i vatten och vill ej ha folk runt om oss som klagar på allt och ALLA. Vi vet ju alla att när jag gör det så gills det inte mohahaha.
image367
Några av gänget från i lördags, maj gad vad roligt jag hade det. Ser redan fram emot fredag då är dags igen!
Hip Hop igen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sicken fin bild du trollat fram! Visar verkligen min vackraste sida ;)

2008-02-11 @ 23:50:37
Postat av: Jenny

Salut! Fin bild- fin som always! Så du har hittat en drickbar drink nu- cranberry/vodka.. låter inte fel alls! Ha en bra dag, Tschuss!

2008-02-12 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0