Plaster Rock/Crazy night at Zee´s!

image364
På torsdagkvällen hoppade jag och Ella in i Sheenas bil och åkte upp till hemmes hemstad, Plaster Rock. Där skulle vi se på The world championship of pondhockey. Små ishockeymatcher på en damm typ. Ganska skoj, mycket snygga ishockeyboys. Det var världens bästa pizzaresto, bra shopping och mysiga områden men samtidigt ut i mitten av ingenstans. Mellan varje hus tog det typ en kvart tjugo minuter med bil. Men det var en rolig erfarenhet och jag är glad att jag åkte!
Back home in Freddy på lördageftermiddag kastades vi in i festplaner och oboy did we have fun. Fyra kanadicker, 7svenskar, en spanjor, en egyptier= BAD KOMBO! Det dracks det dansades, det väsnades och det snackades och flirtades, en helt galen roligt kväll. Me and johanna försöker efterlikna F. Svanberg- ifall ni ser honom på bilder på facebook, u´ll understand!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hujeda mig med snö!! Men det ser rätt mysigt ut! När börjar deras vår och sommar och vilka grader har de då? Måste in på facebook och se vad du pratar om.. :)

2008-02-12 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0