Snöstorm = Sovmorgon

Inatt ska det bli snöstorm. Säger vädergubbarna med flaxande armar och visar med hela kroppen hur mycket snö som ska komma. Det ser ganska galet men dessa vädergubbar tar sitt väderjobb på största allvar, Tone ligger i lä där måste jag säga. Därför tar vi dem på största allvar och tar sovmorgon imorgonbitti och skippar engelskan. Äta god KÖPT I AFFÄR-yoggi och plugga hemma.
image368
Jag och Ella i Plaster Rock. Det var minus 22 grader, vi stod ute på en sjö i över två timmar och den fula hasludken til trots, frös jag ändå som en gnu. Men vad jag gör man inte när det gäller hockey, då vi har en puckkanin ibland oss så får man ställa upp!
Så kommer då den dagen som alla singlar nog tycker är lite jobbig. Valentines Day. Men jag hoppas på att E:s skickade lösgodis samt en glimt av några söta pojkar kan göra torsdagen en bra dag. Vi ska ju även ut och festa på torsdagen på mitt favvoställe, so how can it not be awesome? E och J, ni hade älskat det, musiken är galet bra!
image369
Sanna- the iceprincess!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0