Superbowl!

image361Så var ännu en kanadavecka över. Utgången igårkväll var redigt skoj, träffade en kille jag hängde med nästan hela kvällen. Han är exakt som de killar jag brukar träffa och därför bestämde jag mig imorse för att inte fortsätta. Det får vara nog med de där tveksamma killarna som kommer förstöra ens gooda mood. Dagen har spenderat pluggandes och drickandes hallonvatten. Som mina små musketörer från Paris i sommar säkert kommer ihåg så drack jag jordgubbsvatten hela tiden där och har nu funnit samma vatten här!! Nu överger jag Tim´s kaffe för rasberry water! Ny vecka imorn och denna veckan innebär som vanligt skola, span och träning. På torsdagkväll speedar vi iväg med Sheena till hennes hemstad, hockeyturnering och shopping I USA! Ska bli skoj!
image362Här ser ni SUB, där vi hänger och pluggar. Idag,söndag, var det folktomt men annars är det fullt med folk och en del span:)
Sitter och kollar på SuperBowl, man måste bara göra det, finns inget option. Inte jättespännande men man kan iaf säga att man sett det:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

asså dina sms kommer ju fram typ 6 timmar efter att du
har skrivit dom. haha mysko.. jag ska skicka godis om jag bara får tid å KÖPA de nångång. E ju så himla busy.haha vad är din adress?
Kram

2008-02-04 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0