Telefonens eller solens?

Jag trodde ju imorse att jag skulle forsätta vara grumpy men någon gång under dagen började solen skina och jag kom ihåg varför jag hatar att vara nere och just grumpy:)
image390
Kanske solen började lysa när jag fick ett telefonsamtal, ett underbart samtal. Kanske var det den långa promenaden ner på stan med Roomin J eller det faktum att jag hittade sex pack hallonvatten. Kanske det faktum att L skickade bilder från min fest i vintras som påminde mig om en av de bästa terminer i Öret. Eller kanske att muppen börjar fatta vinken. Vad vet jag. Glad är jag ialla fall För det blir inte bättre än vad man gör det till, det vet vi alla, så därför får man göra sitt bästa.
Nu är det franska, engelska, tvätt och American Idol för hela slanten.
Thanks babe- U made my day!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0