Tony Parker look a like, fast snyggare.

image363
Sååå min italienare, who is he?? Tja for those who cares, så är han faktiskt litta lik Tony Parker. Han är lång, samma mörka drag och ganska smal. DOCK är han en snyggare version av Tony, som jag egentligen inte alls finner särskilt snygg. Jag har lovat mig själv att innan jag lämnar Fredericton så ska jag minsann plantera en puss på honom. Je vous jure!
Det är nog många som tycker att jag har det slött här. Jajamen INDEED har jag det. Mina kurser är inte vidare krävande utan jag kan med pretty little effort ta mig igenom lektionerna och hemarbetet. Det verkar som folk har lite ont av det men det kunde jag inte bry mig mindre om, jag gör som jag vill, ni som ni vill och sen mår alla bra och är lyckliga.Jag vet vad jag vill med mitt liv och min framtid så bekymra er inte. Igår fick Ella äran att blondera mina rötter och jag måste säga att jag har hittat mina nya slingfrisör. Med relativt van hand satte hon färgen i håret och det blev redigt bra. Lite väl gult men med mitt dyra stora silverschampoo var det inga problem och jag ser nu igen ut som den äkta blondin jag är. Fick en kommentar om att jag såg ut som Marilyn Monroe i håret en kväll när jag piffat till det och har sen dess kommit fram till att hennes frisyr och färg är underbar och följer den looken lite mer, jag menar den sticker la ut lite:)
Nu är det Hip hop som gäller!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0