Vinter igen

Det har varit underbart soligt och snön har långsamt smält undan de senaste dagarna men imorse var snön och kylan tillbaka och det var bara att gilla läget. Tillsammans med den ihållande huvudvärken och feber, could it be better?
Jag har hittat en sommarkurs, jag har hittat en del praktikplatser och sommarjobb fixar sig, framtidsutsikterna är strålande. USA resan är om två månader och det är en dag kvar i skolan. Allt som skulle göras innan lovet är gjort. Trots det är humöret på halvfart och va tusan är det då....Jo men självklart är det de manliga könet. Men jag ska sova bort det ikväll, jag ska verkligen göra det.
Kanske kommer jag droppa en kurs till, det går bara inte, den är omöjlig och de förkunskaper man var tvungen att ha för att ta kursen har jag inte, vilket ingen meddelade mig. Varje måndag och onsdag vaknar jag med en suck då jag vet att det är den kursen under dagen. Det är bara inte värt det. Men jag kommer få skit för att jag hoppar av den, tro mig, ÖU kommer rasa. Men så länge jag får ihop mina poäng så får de tycka vad de vill.

Anywhoo, nu ska jag sova sju kvart i timmen, inga drömmar utan bara lugn och skön sömn.

Ciao



Kommentarer
Postat av: emelie

var ska du sommarjobba? vad är det för praktikplatser?
tell me tell me

2008-02-28 @ 12:04:05
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Fia

Droppa kursen du! Ingen idé att gå om du ändå inte fattar. Jag droppade en kurs när jag var i Calgary å det verkade inte spela någon roll. Dom skällde inte ens på mig.

2008-02-29 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0