We are three hijackers..


Såhär roligt hade jag och J ikväll, när J gick igenom HippHipps alla galenskaper. Kaparna slår alla de andra klippen! Har även mellan skratten letat praktikplatser och jag har nu 8 möjliga platser som jag ska söka, håll tummarna!!
Idag fick jag en sista glimt av min "italian boy" innan march break och LORD vad snygg han var idag. Han är lätt på min top tio lista över snygga killar jag har sett i mitt liv. Eftersom jag är sjuk, har min snälle spanjor laddat hem Step up 2 till mig vilken jag tittade på ikväll. Och ja, Eme, den suger stenhårt. Dansen var bra, musiken var bra(soundtracket är bra) men filmen suger riktigt hårt. Så DONT WATCH IT:)
Hostel i både Quebec City och Montreal är bokade, bussen avgår 14.15 söndageftermiddag, ska bli så jäkla skönt att lämna Freddy for a little while och få andas annan luft!
Nu är det jag som ska krypa te kojs.

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Haha...shit va de är roliga asså! Idag är det städ och tvättdag som gäller här i Öret...för att ikväll gå en sväng till Kåren. Vi ska ha förfest i korridoren så jag hoppas det blir kul. Ha det toppen, kram kram

2008-02-29 @ 12:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0