-30!!

Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Det finns inget bättre än att dansa. Danslektionen ikväll var bra och det kommer bli ännu bättre då det visade sig att alla var på en hög nivå. Så det kommer bli fullt ös medvetslös på måndagkvällarna. Måste träna mycket när det är skitmat. Maten är inte onyttig den är bara intetsägande och tråkig och SAMMA varje dag! Men det går inte att göra något åt, det är bara att gilla läget!! På fredag styr vi sju äventyrsfriska svenskar +spanjor bilen(hyrd of course) mot Halifax. Det är där ishockey VM ska spelas i år men vi ska dit för att shoppa, festa och kolla in staden. Därför sitter vi nu alla med näsorna i böckerna för att plugga undan det värsta innan avfärd. En redig roadtrip a la high school-filmerna, Awesome!!
Jo, tyvärr har jag och Ella anammat det amerikanska/kanadensiska tjejsättet att prata, yeah thats like awesome!!! Vi låter för jävligt men igen, det är bara att GILLA läget!
Jag hörde att en av mina Öretvänner också lagt giftpinnarna på hyllan, Sweet!! Good job girl!!! Jag är inne på min 21 dag och jag är mäkta stolt...Man har vatt nära att trilla dit MEN inte gjort det. Det är minus 30 här. DET ÄR SVINKALLT! Men det finns ju inga dåliga kläder utan bara dåliga väder....Så nu handlar det inte om att vara snygg på Campus, utan om att inte frysa ihjäl...synd är det allt för nu har jag tre span på skolan som jag ser titt som tätt. Even sweeter!
Nu är det roadtripsmöte, dags att bestämma rutten!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

uttrycket är som följer: det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.. eller skulle du vara rolig?haha dom har ju inte ens vatten bakom örone.HOHO

2008-01-22 @ 07:46:04
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Sanna

hihihi oooops det var ju ej meningen:) Jaja jag och uttryck går la inte ihop berkar d som:)

2008-01-22 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0