Analys

image333
Efter tre dagar på campus har jag nu gått in i analysstadiet. Är det för att det är långt norr upp i Kanada som människorna här ser ut som de gör, eller är det för att studenter överlag i Kanada skiter i kläder? Eller är det helt enkelt så att DETTA är modet här? UGGs mysbyxor, collegtöjor, hästsvans och stora ryggsäckar ser man på varannan person. 90% av killarna av skägg(antagligen för att se äldre ut) och slitna och trasiga tröjor, skitiga byxor och trasiga skor. Inga problem att känna sig fräsch iaf! Nu är äntligen alla kurser färdiga och bestämda och jag har mysiga lärare. Det här ska bli skoj. Jag har hittat en hunk till, även han i italiensk tröja...mörk (men inte mörkhyad) skäggig(dock på ett snyggt sätt) och helt okej kläder. Man har ju sänkt sina standardkrav några pinnhål så nu ska vi nog kunna hitta en och en annan. Dock är ALLA supertrevliga!
Jag har redan blvit klassad som killgalen i vårt lilla gäng och det är ju egentligen inte redigt sant men samtidigt så måste man ju fördriva fritiden med ngt och why not spana på boysen????
Ikväll ska vi på ishockey och kolla in skollaget! Nu kanske jag ska pluggilugga lite, hör hur Johanna rabblar spanska bakom mig!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Fia

well, jag ville ju inte göra dej lessen, men TYVÄRR det är så de ser ut i kanada! hehe! nej nu är jag taskig.. men ärligt talat så är det mycket fulare och de klär sig mycket fulare än vad vi gör här hemma. dessutom är tjejerna också lite fula så konkurrensen minskar juh! :P men de kanske tycker vi är fula... NEEEEE! men som tur är finns det alltid undantag från regeln, lika your italian stud!!!

2008-01-09 @ 16:14:50
Postat av: Fia

Förresten så ser husen jättemysiga ut, det är så ett universitet ska se ut!
Har du hunnit inspektera staden än? Har för mig att en tjej jag känner påstod att det knappt ens finns en buss i stan...? Men det kanske var nån annan stan hon snackade om...

2008-01-09 @ 16:16:43
Postat av: Sanna

Jooo Bussar finns dock inte många och inte på söndagar så vi får vackert gå mest av tiden vilket kanske är bra så hamburgarna inte sätter sig på fel ställen;) du har ju rätt i att här är man ju nästan miss sverige eller ngt då konkurrensen är LÅG!!!
För inte kan de tycka om de slouchiga flickorna som går här är snygga....hahahaha nu är vi elaka men det kan vi vara tycker jag! Hoppas allt är bra med dig vännen!

2008-01-09 @ 16:40:29
Postat av: Emelie

men varför kan du inte erkänna att du ÄR killgalen? MOHAHAHAHAHA skönt att kurserna fixat sig! Hemsidan e jättefin
och texten börjar fixa sig... mycket mindre panik idag=)

2008-01-09 @ 17:27:05
Postat av: Sanna

Okej jag erkänner, mitt nyårslöfte var ju att leva litta mer så d inkluderar la more boys dådå,, make up for lost time:)

2008-01-09 @ 18:45:11
Postat av: Anonym

smack it / celis

2008-01-10 @ 13:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0