Assistent

Ni vet hur jag alltid velat arbeta ett år som personlig assistent åt någon högt uppsatt chef eller kändis. Well, idag hittade jag den här:
http://www.mediabistro.com/joblistings/jobview.asp?jtit=Student&pss2=britney&wzip=&wcit=Fredericton&ocmt.x=37&indr=1&freelance=0&[email protected]&lname=Nilsson&occupother=&indrother=&ver=0&pss=britney&said=2&empl=&occup=160&wsid=null&joid=71022&page=1&[email protected]&mlid=19&emfr=1&fname=Sanna%20&wcid=38&occupcat=9&occupcatother=&ocmt.y=8&s_events=event2
Assistent åt P.Diddy???? Varför inte, tänkte jag och förberedde mig på att skriva ihop värsta CVn. Men så såg jag att det var en dokussåpa man skulle vara med i för att sen bli assistent åt honom. Och dokussåpor mina vänner, I CANT STAND! Jag har blivit känd som skvallerprinsessan här i Fredericton då jag kan allt om kändisar och de andra havent got a clue. Haha och det kan jag stå ut med, cuz I love GOSSIP, men jag är ej lika förtjust i reality tv så no way, så långt tänker jag inte gå! Hade varit kul dock att söka och se vad de säger...om man fick ngn respons..What do ya think?????

Kommentarer
Postat av: Sanna

tydligen kan man ej se länken men det var då att söka jobb som assistent åt p diddy:)

2008-01-24 @ 22:25:25
Postat av: Jenny

I think why not?! :)

2008-01-25 @ 00:05:27
Postat av: Anonym

hade väl varit perfa, du gillar ju mörka män ;)
saknar dig, verkar som du ahr det skitbra och det gör mig glad. love / micela

2008-01-27 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0