Bokmalar

image346De andra flickorna pluggar MASSOR. We are talking all the freakin time. Jag har lixom inget att plugga. När jag har gjort mina uppgifter i franskan, spanskan,engelskan och fonetiken återstår....Inget. De andra sitter länge länge länge och bara läser läser. Hm Känns som om jag tar den lätta vägen? Nåväl, jag tycker verkligen att språken är roliga att läsa, engelska kursen är rolig som tusan med uppsatser så egentligen, varför känna så? Jag får helt enkelt ta ett extra pass på gymmet! Sista skoldagen idag för veckan, härligt med sovmorgon imorn! Jag måste ju ändå berätta om min spanska pojke, ja allså inte min men vår vän Manuel, han är så himla rolig och snäll att hänga med! LÄtt den bästa killen vi träffat hittills! De andra kanadensiska pojkarna känns så UNGA. Nåväl, nu har jag alonetime again i en timme, dags att sätta fart på huvudet!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man skriva frågan om F.ck? eller dina föräldrar är trogna läsare av din blogg? Isåfall ber jag ursäkt till föräldrarna Nilsson och hoppas att jag trots att jag är grov i mun, får besöka deras dotter i sommar iallafall :)

Puss /mrs Osby

2008-01-17 @ 22:53:05
Postat av: Sanna

mohahahahaha NEEEEEEEEEEEEEJ mina föräldrar läser ej bloggen:) Vad menar du darrlin? I exakta ord

2008-01-18 @ 00:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0