Day 2

image329
Lite bilder dådå. Här ser ni en del av rummet, varsin säng, varsin garedrob och halva byrån var. Det ni inte ser är två skriv bord, thats it.
image330
Här ska jag ha mestadels lektioner, Tilley Hall. Området är mysigt men backigt och idag när J, jag och de andra två svenska tjejerna tog oss en promenad insåg vi hur JOBBIGT det kommer bli att gå hem från skolan då det är uppförsbacke- brickehills- släng dej i väggen! Det blev Canadian Bagels idag till lunch och sen tog vi oss gående till WalMart där vi handlade än mer förnödenheter....Kortet svishar som bara den.
De andra tjejerna är lika sugna som jag på resor till Montreal, Quebec, Toronto, New York. Ishockeymatcher, skidutflykter och massa annat. Dock är flygresor svindyrt inrikes i Kanada eller till USA så det får nog bli buss kanske.
image331
Det bra med Kanada är att man faktiskt kan gå här, de har trottoarer om än små men jämfört med USA är det guld. Vi har gått runt hela dagen och nått både köpcentrum, WalMart och resturanger.
Snart är det dinner time nere i en av kafeterierna!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh fy bubblan vad jag blir avis! Jag vill också vara ute i världen på äventyr! Hoppas du har det grejt (och att du inte fryser ihjäl over there)!! Kram

2008-01-07 @ 00:59:22
Postat av: Emelie

fast jag vet väl vem kenny bräck är. frågan är ju VAD han gör som intervjuare. De e ju pinsamt.

2008-01-07 @ 07:24:30
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Anonym

haha nej för du lär väl åka lyxflyg din lilla brat ;)
ne då. nu var jag hård. skönt med lite trottisar, men hej klaustrofobi på det rummet. du kommer hem och så? så du inte blir fast för mord =)? hihi
Love 7 celis

2008-01-07 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0