Framtidstimme

Så var snön återigen på väg bort. Jacka, mössa, vantar, långkallingar och allt annat kastas på på morgon och vid tolvslaget när man vandrar hemåt slås man av svettattacker, jag fattar nada...Kan man säga global warming?? På engelska kursen jag läser ska vi skriva uppsatser...Gissa vad första ämnet är?..... Being a celebrity in 2008. Vi diskuterade BRITNEY på lektionen.....Denna kurs är ju som klippt och skuren för mig:) Däremot är alla andra kurser som värsta lekis! Folk fnissar åt varann, sticker från lektion, sitter och snaskar chips och beter sig som den 15-åringar de är(egentligen 19 men no difference!!!!) Omogna skitungar säger jag bara!
image345
Idag på förslag av Johanna har jag börjat med framtidstimmen! Vilket innebär att en timme kanske ngn dag då coh då ska jag ägna åt att tänka på framtiden, inte mer. Har ju haft lite svårt att leva i nuet annars men nu jäklar gör det hela tiden och tänker ej alls på vad som måste göras inför sommar och höst men då kom vi på den lilla briljanta saken som framtidstimme!
Dags för fonetik och gym!

CIao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Johanna hon e smart hon! framtidstimmen vilken fantastisk ide! nu måste du ju oxå följa de... de räcker med en halvtimme faktiskt tycker jag. du har förbrukat en massa framtidstimmar redan juhe. HAHA

2008-01-16 @ 22:06:05
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Fia

Håller med Mli, det räcker med en halvtimme! Hihi!

2008-01-17 @ 12:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0