Freddy!

F- how najs med en kissemiss, då får han/hon/den följa med och shoppa tycker jag. Det är bara att sätta på en liten rock och kattboots and u are good to go, kan Paris Hilton ta sina femton hundar på shoppingtur så kan du ta med din kisse! Så det så! And nonononononono Celis, that is not a guy for moi...I can tell u that hahaha.

Den vardagliga lunken har infunnit sig här i Fredericton. Efter helgens bravader har det varit mycket plugg och träning. Det har varit för mycket god mat så man får återigen vara lite försiktig. Igår var en underbart bra dag, fick flera kommerntarer om varför jag var på så bra humör...kunde inte heller komma på vad det var men kanske för att livet är så dejligt? Trots att kanske Freddy inte är den roligaste staden så har man lärt känna så många roliga och knasiga människor som man snackar till höger och vänster med. Nästan varje dag sitter vi och pluggar i det så kallade SUB (StudentUnionBuilding) huset och där har jag mina fem span:) Nu när man slutat tänka på att hitta sina span så dyker de upp överallt! Jag vet dock inte varför jag valt fransk fonetik, nog den tråkigaste kursen jag någonsin läst MEN de andra tre är hur bra som helst och allt kan inte vara roligt i live(brukar alltid ngn säga till mig, kommer dock ej ihåg vem det var..)
Alla hjärtans dag närmar sig och idag vid frukosten var det HATA-DEN-DAGEN-Kampanj. Alla muttrade och stånkade och hade sig, ingen poppis dag alltså. Märkbart var dock att ALLA närvarande var singlar..
Vi ska ta oss på bio, en nya film som kommer ut. Passande nog undrade min kära E(AKA-stockholmaren) om jag vill ha något skickat, så lite lösgodis lagom till den 14nde hade ju varit wunderful!
Ella och jag satt i SUB igår och snackade(på svenska) och jag kommenterade lite lätt att killen framför oss(ung tre cm bort) var fin. Han satt med sina polare och vi tänkte ej mer på det... Två minuter senare står en av hans kompisar framför oss och säger -jag tyckte väl jag hörde svenska...
Givetvis har vi hört ryktas om den svenske killen som finns på Campus som spelar i hockeylaget. Det ryktades även att han nu fått kontrakt och därför skulle upp på högre nivå. Nu stod han livs levande framför oss och GIVETVIS var det han som suttit bredvid oss när vi snackade!!! Men han var astrevlig och låtsades som om han inte hört vad vi sagt...kanske han inte hade heller men inte så troligt haha
Vi får kontakta han(got his number, YES indeed) och se vad han kan berätta om Freddi!

Ha en bra dag mes amies!

CIao

Kommentarer
Postat av: Freddan

Trodde ett tag att du tillägnat ett helt inlägg till bara mig...men så var det ju inte...;) Hockeykillar, oh yeah BUT passa dig! Sitter på fyran, ska snart kommenteras hockey. Va i Globen igår på Håve, nice. Ha de fint!

2008-01-29 @ 16:33:51
Postat av: Anonym

puss pärlan /celis

2008-01-29 @ 21:58:41
Postat av: Anonym

Seriöst.. vad i sjuttan betyder de första stycket? vad pratar du om? Jag fattar ingenting.haha ska du köpa katt? WHAT?

2008-01-30 @ 08:05:26
Postat av: sanna

Men jag skrev te Fia jue, las mellan raderna darrlin!:>

2008-01-30 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0