Handen i handsken

Har nu varit här i två veckor men it feels like a lifetime. Jag trivs som handen i handsken med mina nyfunna homies, de spelar typ BARA hip hop och rnb på klubbarna och har lärt känna coola kanadicker! På fredag sticker jag och nio andra till Halifax, en närliggande stad med MASSA shopping, awesome clubs och allt annat en stad ska ha. Vi har hyrt två bilar och då killarna planerar att supa så får det bli en killbil och en tjejbil, man vill ju komma levande till Halifax.
image348
Igår var vi på ett ställe som heter Nicky Zee, allmänt känt som white trash-stället numero uno, men I kinda like it, bra musik, och en hel del söta pojkar. Pernilla fick följa Ella till en taxi då hon ej mådde bra och höll knappt på att bli insläppt igen men då tog hon i ända från tårna och sa " I AM A FUCKING SWEDISH EXCHANGESTUDENT!" Hur ska jag veta att man ej får gå ut, mohahahaha seriöst mycket roligt. Idag är det plugg som gäller. Sort of.jag har så svårt att fokusera på det istället för andra roliga saker.
image349
Hockey is religion!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

halllå kan du inte vara online din muppppppp

2008-01-21 @ 19:36:50
URL: http://browni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0