Heath

Igår när jag läste på nätet om Heath Ledgers död hoppade jag upp och berättade chockat för min roomie om händelsen. Hon tittade lite oförstående och undrade nog i sitt stilla sinne varför jag blev så berörd av detta. Vilket jag senare låg och funderade över. Jag är galen i gossip och kändisar, och när något händer där så upprör det mig. Givetvis också beroende på vem det händer. När Anna nicole Smith gick bort berörde det men inte lika mycket som när Mr Ledger dog igår. Det är hemskt att människor i ung ålder rycks bort. Det är egentligen inte bara kändisarna utan nästan alla människor som förolyckas vid ung ålder.
En ex-pojkvän sa en gång till mig att u care a great deal about people, u have a lot of compassion and empathy.
Det är nog sant, jag bryr mig FÖR mycket vilket jag också fått lida en del för. Men jag tänker inte skämmas för att jag tycker det är hemskt när unga människor dör, sen att han är en känd skådespelare som jag var galet kär i efter att ha sett "Ten things I hate about you" och "A knight´s tale" gör ju egentligen ingen skillnad.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag måste dock hålla med- och jag är ändå inte galet intresserad av kändisar- men det var fruktansvärt hemskt att läsa det... jag kan inte heller komma på varför jag reagerar så starkt att det faktiskt gör lite ont in das hjärsta...men usch vad tragiskt det är! :(

2008-01-24 @ 00:51:35
Postat av: Fia

Hmm.. nånting lurt är på gång.. Det måste ha varit nåt speciellt med den där killen för till och med stone-heart-fia fick lite ont i hjärtat när hon läste rubrikerna om hans död...

2008-01-24 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0