Hoodie

Vanligtvis morgonpigga Sanna har varit trött som tusan de senaste morgonarna. Upp och hoppa varje morgon klockan sju och sen långa dagar fram till tolvsnåret. Ska minsann ta sovmorgon imorn har jag bestämt. Igår kom Shara förbi med en liten tv till oss, awesome!! Nu har vi runt 40 kanaler och jag känner hur det lilla jag pluggar om dagarna kommer sjunka än mer. Det finns ju så mycket realitytv att tita på över here!
Häromdagen när vi var i köpcentret hittade jag så äntligen min hoodie som jag så länge tjatat om!image350
Brittan hade en massa olika och denna hittade jag för bara 20 dollar, så det var bara att slå till! den är hur mysig som helst att mysa/plugga i! Som mina nära vet hade jag en "mysklänning" förra året men den fick ej följa med till Kanada, så nu får jag nöja mej med min nya myströja! Nöjd!
På lördag är det så dags att åka. Vi har bokat hotell
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/sl/1/en/hotel/yhzct?rpb=hotel&crUrl=/h/d/hi/1/en/hotelsearchresults och allt är färdigt. Shopping, nattklubb på sju våningar och god middag och få sova i BRA sängar! This weekends gonna be bättre än något annat! Nu gäller det bara att fylla på kontot ordentligt!

Ciao 

Kommentarer
Postat av: emelie

meeh sanna bakgrundsfärgen e jobbig juhe! lite snällare röd kanske? HAHA du och din mysklänning asså. Har fortfarande inte sett bevis på använding (en gång max)faktiskt.hehe
kram

2008-01-22 @ 16:55:38
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Sanna

Est-ce que mademoiselle Emelie est content?????

2008-01-22 @ 19:06:36
Postat av: Jenny

Vilken söt! Ditt sms kom fram! Så då måste alltså mitt också kommit fram -I know: the slutsats förmåga in me!- :) vilket då innebär att landskoden är 001? Däremot kom det nog inte fram i helt rätt format- om inte du förkortat typ alla ord, kan inte uttyda de sista 2 meningarna alls. Jag ska fixa skype nu på direkten!
Oh tv- vilken utomordentlig lyx(och på eng dessutom!!) hihi då kommer du ha att göra med andra ord! :)

2008-01-23 @ 01:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0