I want Äcon and Bägg!

Så var första lektionen avklarad och det verkar inte sådär överdrivet svårt. Just nu är jag i kamp med syon hemma i Örebro om att få läsa fyra ist för fem kurser, jag menar man vill ju inte PLUGGA här. det är ju ej därför vi kom hit. Vi ska ju resa och roa oss:) Nu till något annat. Människor på Campus är antingen sladdriga dvs fula kläder som hade utgångsdatum 1880-talet, utväxt ner till midjan, JÄTTETJOCKA eller bara ingen stil alls. De finns givetvis undantag men några skönheter är det inte tal om. Sett kanske en och en annan söt pojke men det är inget fel på nacken än så länge. Speciellt tjejerna väger betydligt mer, hemma i Sverige känner jag mig stor i jämförelse med andra, här är jag ju vad man i sverige skulle säga ANOREKTIKER... adn u know what I mean then right!?
Men maten är bra, typ som svensk mat med additional bagels, eggs bacon och fried stuff men man kan välja salladen och spaghetti istället. På fredag ska alla utbytesstudenter samlas så då får vi se vad mer för folk det finns att hänga med! Än så länge går det bra med min kära roommate, och det är faktiskt inte så kallt men en kille upplyste oss vid frullen om att det har varit så kallt om 60grader minus....sen sa han att det var för 20 år sedan...jamen PREEEEECIS som om det kommer bli så kallt i år..:) Oh well, han flirtade nog bara med Ella(en av Umeå-tjejerna)haha.
Ikväll ska det vara hip hop lektioner som jag och E tänkte prova på, tänker inte läsa tyska utan tar en engelskakurs istället, vill ju kunna dansa kvällstid! Sen får vi se hur de blir i slutändan!
Hoppas allt är bra hemma! uppdatera moi- what is happening at home???


Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

du kanske hittar en massa snyggingar på dansen=)hehe sen e d faktiskt så att du bara har varit borta i typ 4dgr de hinner inte hända så mycket.. iaf inte i örebro.haha

2008-01-07 @ 17:07:47
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Anonym

wierdo /c

2008-01-07 @ 21:07:36
Postat av: Caroline

Hur sjukt är det inte att du befinner dig på andra sidan jorden just nu?? Tycker det känns helskumt då vi andra sitter och får panik i datorsalen här hemma=)Det verkar som du kommer klara dig bra i Kanadalandet tycker jag... Njut av ditt äventyr! Ha det så bra, hälsa Johanna, kasta mycket snöboll och uppdatera framförallt bloggen ofta så vi vet hur du har det! Kram!!/Caroline (jo just det...en uppdatering från hemlandet...jag har förlovat mig=)

2008-01-07 @ 23:13:58
URL: http://www.detail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0