I will always...

När jag satt här för några dagar sedan och letade igenom mitt fattiga förråd av musik upptäckte jag att genom att man bor i residence nu kan gå in på andras itunes! De andra som bor i huset. Har på så sätt kunnat lyssna på sjukt varierad musik varje dag. Idag hittade jag Whitney Houstons " I will Always love you". Det var då jag kom på att jag skulle skriva detta inlägg. Fem år är en lång tid och jag vet inte längre vad jag söker, vad jag tror kommer hända eller inte hända. Jag vet inte varför det blev som det blev och jag gjorde något bra förra året. Men så gick allt tillbaka till det som var innan och jag är återigen i gropen. Allt på denna sidan jorden påminner om det som en gång var och någonstans finns det alltid en tanke, en undran, en längtan. Men tack vare Whitneys ljuva stämma och uppmuntrande ord så har jag en gång för alla bestämt mig. No more.image347(Bilden symboliserar, den refererar inte:)
I will always love you.
Men nu finns det inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0