Its not about studying its about spaning!!!


Jag är kär. I hockeyspelarna på Campus, jag är kär i min otroligt snygge italienare, jag är kär i de två mörka pojkarna som så finns håller upp hip hopkvoten i SUB. Jag är kär i gubben som gav mig en gratis väska idag. Jag är kär i min tutorialeader som är så trögt ironisk och rolig. Jag är la helt enkelt kär i livet, en American idol- contestant sa igår: är man positiv och mår bra med livet och all vad det innebär så drar man till sig positiva saker. Det är nog så det är. För livet kunde inte varit bättre...jooo KANSKE om min italienare tog tag i sig själv och fick tummarna ur haha. Valentine is around the corner jue! Ikväll blir det klippning, utgång och dansanade.
Klippet är av en nyfunnen vän, Sheena, som sjunger med sin gitarrspelande vän. Underbart vacker röst har hon!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

tvinga med henne i idol ;)
Love /cela

2008-02-01 @ 13:01:33
Postat av: Jenny

wow vilken röst!..nästan, NÄSTAN i klass med mig! ;)

2008-02-01 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0