Johnny D

Nya Rollingstones som kommer ut. Finare kan det lixom inte bli! Det finns ingen Johnny D här, inte en enda. Men jag och E kämpar tappert på. Vi såg en basketspelare idag och han var inte helt fel... så därför Basketmatch 7:00pm lördagkväll. Förhoppningsvis är hans teammates just as nice:=)
image336
Och yes, killgalen...Den fasen går jag in i nu. När jag pratade med en gammal fransk vän igår slog det mig att efter detta halvåret är det dags att kanske bosätta sig ett tag på en plats och då är det slut på utforskandet och spananden på detta sättet så därför tänker jag bli the headspanare in this god damn town.
Dock blev vi informerade om att Fredericton utsetts till Kanadas fetaste stad och då inte coolaste utan den har flest gravt överviktiga människor. Ikväll blir det pub så jag får se om utbudet är bra...Spanjoren varnade för vulgär dans och white trash all over...Hoppas han var för full för att se de mer coola och snygga folket.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0