Kurs hit och kurs dit

Det var ett himla bytande på kurser ska ni veta. Efter att fått klartecken att läsa fyra så gick jag iväg på business och höll på att sätta kaffet i halsen, nono ingen kurs för mig. Massa plugg, massa regler och massa fnurr, No way jose sa jag och spurtade vidare till franskan. Där var jag dock för bra för den kursen(yes Im brushing my shoulders off haha) och flyttades till en annan klass men den kursen verkar skoj! Sen är frågan om jag ska ta fransk fonetik eller media ecology....
Oh well, när dagen gryr som det brukar heta...näää det gör det inte men mitt nya ordspråk. Jag trivs verkligen mycket bra, skolan är najs, tyvärr inga snygga killar än men torsdag är ladies night och då är det utgång på gång. Så jag hoppas på success, man måste ju prova på olika viner som man säger så lets try the guys också....Jag vet, egenhändiga ihopknåpade ordspråk I know!image332Från mitt fönster.
Det är mycke snö kvar men ändå har en massa smält bort, idag var det solsken och flera plusgrader, weird!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0