Tim Horton´s

image338
Igår besökte vi så det omtalade Tim Hortons. Tog en french Vanilla och en blåbärs muffins och visst var det gott....meeeeeen det är ju inte Starbucks, min första coffeeshop, som blivit så dear to me. Vad brukade du dricka Fia? French Vanilla var god men lite väl söt kanske...
Idag har vi varit på marknad, massa mat och smycken, inte sådär jättehäftigt, var som vilken marknad som helst, sen åt vi brunch på ett ställe som hette Cora´s, som hade megagoda bagels och frukttallrikar! Redan en favorit!
Snart dags för middag och Basket!

Ciao

PS, since I seem to have english-speaking people reading my blog, I will try to write some in english in the future!

Kommentarer
Postat av: Shara :)

I understood this one!!
Reading this is making me remember my Swedish!
Maybe you shouldn't write in English haha

2008-01-13 @ 05:58:43
Postat av: Fia

Fan vad härligt att du kör på i full fart redan, du har ju hunnit med hur mycket som helst! Här i Öret händer inte så mycket.. Mest bara plugg :(
Fast vi tog oss en rätt rejäl fylla i fredags, var riktigt roligt! Men du missade inget på Kåren... utbudet är inte så bra (inte för att det gör mej nåt, men ändå.. jag spanar ju åt mina vänner, hihi)
Angående Tim Horton's så drack jag aldrig nåt, jag käkade bara Tim Bits!! Hahaha!

2008-01-13 @ 12:16:20
Postat av: Emelie

todels
ville bara meddela att jag håller på å krypa ur skinnet. e så himla nervös inför min flytt. MAJ GOD.
haha

2008-01-13 @ 13:29:36
Postat av: Anonym

snygging :)celis

2008-01-13 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0