American Life!


Happy 4th of july!
Min roomie har åkt till LA och jag har spenderat de senaste dagarna ensam. Det är det tråkiga med att komma till ett nytt ställe, man känner ingen de första veckorna och det blir mycket alone time. But Im fine, Har tagit långpromenader längs stranden, kollat in området, kollat upp danslektioner, haft the cable guy på besök så jag har fått internet och TV. Unnat mig lite Ben & Jerry´s och snackat med east coastare. Imorgon blir det ännu en joggenad, och förhoppningsvis fest på kvällen.
Här finns mycket hunkar, som går runt och spänner sig utan tröjor och gärna tittar sig själva i speglar en gång för mycket. Det finns massa snygga tjejer men de flesta ser ut som the typical american girl i tank top, kortkorta avklippta jeans och flip flops. Har sett en och en annan snygging vilket bådar gott för dessa sex månader.

Ikväll blir det sista avsnitten av LOST, spännande värre nu!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Hej hej!

Shittamojja vad avis jag blir på dig när jag sitter på mitt sommarjobb och läser. Själv ska man hänga med pensionärer hela sommaren...men men...det får väl gå det med antar jag. Ha det så roligt och ta hand om dig =) Kram kram

2008-07-05 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0