Back and joyful!

Sådärja, då var det sluss med det seriösa, lessna och arga inläggen, det är ju torsdag! Två dagar till helgen! För att rätta i förra inlägget, jag ska bara göra min fötter idag, E, inte mina naglar, de håller en vecka till! Har städat lgh nu på morgon, skurat spisen och plockat undan. Ska ta golvet sen när allt e klart. Man vill ju ha lite rent nu när vi får svenskt besök.
Margaritas and Taco nights! Så här bra har vi det!:)

Dags att fortsätta städa, röja undan och skura. Sen blir det kaffe,fotpedikyren och en liten runda på Garnet Ave.
What is happening mina kära vänner? Vad händer i  helgen? Utgångar planerade kanske?

Ciao

Pics by Veronica Wallström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0